понедељак, 27. мај 2013.

pocetak

Cao drage moje,


Eto i mene u ovom svetu blogera (napokon).Znam da ste svi vi vec iskusni u ovome ali necete mi mnogo zameriti i ako se podkrade neka greska.Ja sam zaljubljenik u make up i sve vezano za make up i kao takva  zelim da se prikljucim grupi koja deli tako divne postove i korisne informacije.Ja sam obecala sebi da cu se potruditi da budem sto tacnija u mojim postovima i da cu odgovoriti na sva pitanja koja vas zanimaju. Koristim make up i volim da pratim sta se sve novo desava na polju dekorative i kozmetike.Posto sam i sama ljubitelj sminke,volim da budem sigurna da je proizvod koji kupujem 100% sa pozitivnim recenzijama...pa zato i gotivim da pratim sta se ovde desava.Pouzdano tvrdim da ne znaci ako je nesto novo da je i dobro(bar sto puta sam se uverila u to),a mi zene ko da nam dele besplatno zaletimo se i onda pravimo postove"Proizvodi za koje zalimo sto smo dale pare".Nisam dosad obracala paznju da devojke ne znaju ni sta je prajmer za lice a o ostalim stvarima da ne pricam,mislim da me je to delom navelo da je korisno da postoje ovakvi blogovi gde ce se svi koji zele informisati,a neki nauciti nesto novo. Niko me nije nagovarao da krenem sa pisanjem bloga ,ali sama pomisao da imam toliko toga da podelim sa vama me je inspirisala da otvorim ovaj nalog.Nemojte se plasiti slike na profilu(nije tako kao sto izgleda :),malo sale nije na odmet.Predpostavljam da ce prvi post biti vezan za favorite u maju,pa se citamo vrlo brzo!!! Idalje tvrdim da mi ni moje godine nisu pomogle da savladam ovo prvo objavljivanje..(mislim da imam zilion gresaka :))))ali sta je tu je,idemo dalje...glava gore i bice bolje sledeci put obecavam.Do novih postova...ostanite mi lepe :))) kao sto jeste :)))

Нема коментара:

Постави коментар