петак, 31. мај 2013.

favoriti za maj (treci deo)

Evo nas kod poslednjeg posta sto se tice favorita za maj.Mislila sam da ce sve stati u dva posta ali to nije bilo izvodljivo zato se opustite i uzivajte....
Ovih 16 proizvoda su bili moji favoriti u maju,pa cu slikama da vam prezentujem pojedinacno svaki ponaosob.
Urban Decay NAKED basics paleta,nesto najbolje sto sam mogla da kupim asto se tice senki.Paleta sadrzi 6 senki od po 1.3g i dobro su pigmentisane i sve su mat osim prve (venus)koju ja licno koristim za hajlajt ispod obrva.Ova paleta je odlicna za naked izgled kao sto sam naziv kaze,senke se dobro blendaju i preporucila bih je svima koji su pobornici zemljanih tonova i idu na sigurno.Kupila sam je kod nas u sephori i cena je bila 3300din.
Inglot ruzevi za usne  freedom sistem ,dve nijanse izuzetno pigmentisani i postojani odlicna stvar,cene se ne secam posto sam uzela vise stvari pa se secam samo ukupnog iznosa,a na racunu su pisale stvari koje ne razumem:(
Maybelline color tattoo 24h senke za oci koje kad stavis stoje ali bukvalno dok ih ne skines i to da se pomucis.cena oko 700 din i imam utisak da ih nikada necu potrositi,imam dve boje za pocetak i to u boji:on and bronze(desno) i permanent taupe (levo)...isplati se svaki dinar.



Ova dva ruza su mi onako bas prolecna ,levo je maybelline ruz sa usne koji je onako prozracan i lagan.Nije mnogo pigmetisan.Daje lagan sjaj usnuma i ujedno ih omeksava  i cena mu je sada na popustu oko590 din.drugi je predivan rimmelov ruz za usne iz kolekcije Kate mos u boji 08rossetto u boji mesa znaci predobar je i bas postojan a cena mu je oko 700-800 din.
I tako sam ja pronasla svoju savrsenu maskaru!!! Posto sam unistila svoje trepavice sa ucestalim nadogradnjama u salonu,nijedna mi nije pomogla da ih bar malo vizuelno uveca,vec bi mi samo obojile trepavice i to je to.i posto je na poustu bila oko 1200din a inace je oko 1700din ja je uzmem bez ikakve nade i boom pogodak.Mislim da je dugo dugo necu menjati(osim ako ne pokvare sastav,sto umeju) najtoplije je preporucujem svim devojkama koje ze
le duze i gusce trepavice
Revlon sjaj za usne neverovatno pigmentisa
n u boji 180 pink pop cena 10e.


Benefit high beam u pravoj velicini od 13 ml.Izgleda kao lak za nokte, ima takvu cetkicu da se lako nanosi i stvarno daje taj hajlajt efekat.Ima rozikasto beli efekat i kazu da ne stoji  svakome ali ja se ne slazem sa tim.Kada se slika daje taj prirodni glow efekat i to stoji svakom tenu(probala na vise njih),oko 3300 je kod nas u sephori ali mozete ga kupiti u nekom od benefit kompleta jer vam stvarno ne treba ova kolicina koju ja imam.
I MAC rumenilo u boji koja se zove pinch me ima 6 g  proizvoda, i boja je slatka nesto izmedju kajsije i roze .Daje svez izgled licu i lepo se blenda a cena je oko 27$ i sporo se trosi.






Nadam ste da ste imali snage da sve ispratite do kraja...ako imate nekih pitanja,savete i misljenja rado cu vas saslusati....do sledeceg citanja vasa


MAKE UP NO MAKE UP!!!!

Нема коментара:

Постави коментар